Wednesday, October 28, 2009

HONDA HILANG !


Honda Civic EG plate no MAE 1964 kepunyaan Faizal telah HILANG. Kepada sesiapa yang nampak , sila hubungi OWNER : FAIZAL 0125372767/0125935923

rim hitam , bonet depan hitam , takde sun/moon roof~


Kepunyaan ENCIK FAIZAL


P/S: Kereta kawan aku hilang di Area subang pagi ni. tanpa ada kesan pecah cermin or apa2. Harap kerjasama suma..dapat tlg tgk2 kalau ternampak k. cilaka punya pencuri, semoga tuhan balas dia kaw2.

7 Comments:

Paan said...

Honda mmg high risk untuk hilang.

Marina Monroe said...

Memang dah tukar wajah bila kete hilang..no plate tuh mesti di tukar immediately oleh pencuri bersyndicate

I_Hate_Lolipop said...

Paan: aku rasa lepas ni, aku beli kereta murah je ar.

Marina: tu la..apa yang mampu hanya doa je.ni suma ujian dari Allah.

zan-xray said...

Geramnya aku ...
minta mati terseksa la si mamat curi kereta kawan ko tu

I_Hate_Lolipop said...

sah2 mati terseksa sbb mencuri..x berkat.

wenkhadi said...

Aku yang penah hilang motor pun dah rasa marah tahap dewa..sedey jangan cakap la...

Kalau hilang kereta lagi la tensen. Mau tertekan je hidup sebulan dua ni...

Kawan kau pakai insurance first party x??dapat claim?

I_Hate_Lolipop said...

wenk,

kalau hilang bf or gf senang nak cari kan..haha..tapi kereta.hurm..beribu kot kalau nk cari ganti.

aku tak tau bab tu..aku hanya budak scooter.ada lesen kete tp xde duit beli kete.*sigh