Thursday, November 12, 2009

Aku tak cinta kau lagi!


:: Ixora dalam Spa ::
Tarikh : 9.11.2009

Tempat: Radius 200 meter di Hillpark

Sipnosis:
Aku naik scooter ngan member, turun bukit curam...tetiba break tak makan. Member aku panik..aku x sbb aku superwoman. aku pikir tempat landing paling selamat ialah langgar benteng..Dumm!! aku accident. Kaki sakit, lutut lebam n luka2 kecik. Member aku xde pape..dan dia sgt sempurna.

P/S: Ixora ku sayang...aku dah tak cintakan kau lagi, kau asyik dera aku secara fizikal je. Mulai sekarang aku cuba cari pengganti kau...salam.

:: AKU MAHU INI ::

14 Comments:

Shahrul Azry said...

gua ingat lu mesti fail ujian jpj ni..

::LiYa:: said...

ini ke cinte baru ko tuh?

zan-xray said...

kagum boleh rilek dan fikir masa brek tak makan tuh.. hehe.
lawa gak motor baru tu..
bila nak ambil

mrs sam said...

wei cari bf lain lah heheheh tuk ko tunggang ****

I_Hate_Lolipop said...

shahrul: aku tak kandas ujian JPJ k..aku handal.

Liya: yg entry sebelum ni manusia..ni benda aku.

zan: mak kata jgn panic.nak amik? tunggu ada 3 ribu.huhuhu

mrs sam: haha...tu pun sedang searching.

Paan said...

"Member aku panik..aku x sbb aku superwoman." - iye la tu...

I_Hate_Lolipop said...

Paan..bukan aku nak riak, tapi itu yg pasti...

wenkhadi said...

minah rempit..haha

I_Hate_Lolipop said...

i like merempit...break x makan ar..turun bukit.rempit apanya?

[z@ck] said...

ahahahha..
lawak2..

yans'dalamjeda' said...

hahaha, punya cinta baru?! keren pula!

Signorina Syima said...

kenderaan bertayar dua memang aku tidak pandang... sila la berubah kepada kenderaan bertayar empat...

huhuhuh jangan marah andai satu hari anda dihimpit oleh sebuah kereta hitam yang ganas dipandu oleh seorang wanita yang berkeperibadian jantan... hahahahah

Kamalahmad said...

hello frenzy jelly, this is honey (kamal ahmad) your friend from india, remember taj and madhwan . 2005-2006 , once i called you by mobile. how are you my email address is kamalahmadsweet@gmail.com

I_Hate_Lolipop said...

kamal, yup still remember.