Sunday, May 3, 2009

Aku diperli lagi, *yay!

That day i went to pasar malam kat depan LRT Station U. sepanjang hayat aku kat KL ni. ini adalah kali ke 2 aku pergi. Ini pun di atas permintaan member aku yang malas nak bawak keluar kereta dia sbb malas cari parking.

5 minit pertama = aku tak beli apa2

Minit ke 15 = member aku dah beli 2 barang : 1) Nasi Ayam kukus
2) Soto Ayam

Minit ke 30 = aku tak beli apa2 jugak, dah 2 kali tawaf dah.

45 minit 24 saat kemudian = EQi said, "kamu ni nak beli ke taknak?"

Setelah 55 minit berjalan = aku beli Nasi Ayam kukus, aku tak tahu harga sebenar nasi ayam kukus kat pasar malam nasib baik tak lupa balance.

1 jam 5 minit = aku nak beli ayam madu, so aku gi la kat brother ni. aku mcm blurr nak beli berapa ketul sbb takut jadi tamak. then aku decided amik 2 ketul sudey.then bleh plak bro yg tengah kipas ayam madu tu kata "cukup ke dik 2 je? Macam x cukup je sorang tu", dalam hati kecil aku *cilaka punya tauke ayam..kuang ajar la kata aku ni kuat makan sgt!..sambil berkata "cukup...saya beli ye bang".



...Nasi Ayam Kukus...

P/S: Korang kalau nak niaga, niaga je la. Brani pulak nak ngata customer. Eh kalau aku report kat Hal Ehwal Pengguna akan dilayan x?

22 Comments:

Mohd Hafizan Mazuki said...

hahahaha, ko salah sangka ni...abg jual ayam dia amik berat je tu..huhu, aku ingat peruz je kata ko kuat makan, abg jual ayam pun kata jugak...

I_Hate_Lolipop said...

adakah dia amik berat atau sekadar nak cuba menimbang berat aku ni? okei fine aku gemuk! *nangis

Mohd Hafizan Mazuki said...

nnt ku suh peruz g cilikan mulut brother tu...

I_Hate_Lolipop said...

aku rasa peruz tau citer ni bukan gi cilikan malah join ngan brother tu ngata aku sampai mati!

msbh said...

xkn la ngata hg sampai mati..hahha...sakan la..

aLiQ_UM said...

hahahaha!!!!!!...
mmg ko kuat mkn pn........
soto lg, ns ayam kukus lg....
slera mcm jin.......

I_Hate_Lolipop said...

msbh : yer..tgk kan aku dah kata.takkan ada kata2 murni yang akan kuar dari mulut si aliQ ni.

aliQ : satu word yang seswai utk comment kau tue,BONGOK.leh x kau baca, sape yg beli soto.kau ni BM dapat C- ke yg buduh sgt ni?

:: Lya Zara :: said...

waa!
sedap!
hidup tuk makan!
usah peduli ape org kate!

I_Hate_Lolipop said...

yay..thanx Liya, at least ada gak org nak bela aku dalam situasi genting ni!

Anonymous said...

waaa nasi ayam kukus yg yummyy..aku terliuqq ni..

I_Hate_Lolipop said...

Ni baru aku tunjuk nasi ayam kukus..lum lagi ayam madu tue, tp disebabkan bro ayam tu ngata aku, aku xnak iklankan ayam dia-biar x laku!

I.L.Y.A.N.I.E said...

HAHAHA~
Gelak lagi.
Aku da pernah makan ayam madu dia.
Not bad la kan?

=)

I_Hate_Lolipop said...

sgt sedap (even hati aku sakit!)

x sabau nak beli lagik (but this time make sure pakai topeng sbb abg tu x perasan aku beli lagik)

:: Lya Zara :: said...

wpon ati mu sakit,
namun perut mu tetap kenyang!
syabas!

I_Hate_Lolipop said...

Ya..satu kata2 yang pedih dari kamu, tp bermakna pada perut aku.lain la peyut ko ada babies (ies means cacing sgt byk dalam peyut kamu kay)

:: Lya Zara :: said...

hmmm...
geli kan mengandungkan cacen neh...
tah bile due nye...
aku pon x tahu la...

I_Hate_Lolipop said...

kamu ni..kalau nak aku gugurkan then bgtau, aku bg ubat dia.skali telan - done (x sakit pun)

:: Lya Zara :: said...

aku takut die kua nnti dlm keadaan idup lg...
get it??

Nani said...

seyes dlm tu ada cacing?

and to you dear, jgn cedey2..mamam je.peduli org2 nak talk2 behind u.

I_Hate_Lolipop said...

berani diaorg nak talk2 behind i..terima lah akibatnya!

Anonymous said...

Willkommen und Hallo im Sex-Talk.


Unser Sex-Talk gibt dir eine Alternative traumpartner und vieles mehr,sicherlich auch Heiße Live Chats
Hier in unsrem Sex-Talk findest du traumpartner Flirt und Sextalk
Suchst du Live Dates , mit Sicherheit bist du hier genau richtig.Ok los geht es,stellt sich die Frage,worauf wartest du?
Sexgeschichten sex nrw ,sofort anmelden .
Du suchst jemand in Zürich, oder aus München, vieleicht in Solothurn , oder Prilly, vieleicht von Buchs? Sicher kein Problem.!

Anonymous said...

Hallo und Willkommen im Flirtchat.


Der Flirtchat bietet dir die Alternative flirten internet und natürlich vieles mehr,wie Live Dates
Hier im Flirtchat findest du flirten internet Flirt und Sextalk
Du suchst Blind Date , sicher bist du hier genau richtig.Ok,auf was wartest du?
Sexgeschichten geile fotzen ,sofort anmelden .
Suchst du jemand von Wetzikon, vieleicht von FrankfurtamMain, vieleicht aus Hildesheim , in Rheinfelden, in Saalfelden? Bestimmt ist da jemand dabei.!