Sunday, May 3, 2009

Mission Accomplished, a task given by Mc Long !

Task yang dibagi oleh member dah siap.

1. 10 images makanan @ minuman yang teringin nak makan saat ini.

2. Carian hendaklah menggunakan Google dan paparkan image yang paling menggiurkan (katanya lah!)

3. Turutan gambar ikut tahap keinginan nafsu serakah. (makanan adalah nafsu paling sukar dikawal - tambah2 time lapar or puasa)

5 makanan adalah :

1. Pepperoni Pizza

pic credit to Google.com

Sape nak belanja aku silakanlah call 1-300-88-2525

2. Lasagna

pic credit to Google.com

yang ni aku nak chef dari hotel 5 kelip-kelip bintang yg buat baru sedap..Bon apetit!


3. Ikan Cencaru Sumbat

pic credit to Google.com

yang ni plak sorang je yang aku nak dia buat - maksu aku.urghh..lapar.

4. Sambal Tumis Sotong

pic credit to Google.com

selara rimau aku semakin bertambah bila tgk gambar ni!

5. Sambal Belacan Jeruk


pic credit to Google.com

ni adalah pelengkap segalanya.aku taknak sambal belacan blender,hancur,x sedap! sbb nanti rasa bawang la, mcm2 lagi sbb blender x basuh elok2!

5 Minuman adalah :

1. Dark Mocha Frappuccino (Starbucks)

pic credit to Google.com

aku dah tak kisah dah.derma kat israel ke x ke.janji puas hati.aku yg bayar!


2. Hazelnut Hot Chocolate (Starbucks)

pic credit to Google.com

sama gak, x kira. janji nafsu aku dapat dilunaskan.haha..

3. Teh O Ais Laici

pic credit to Google.com

seperti biasa, air yang menjadi kegilaan aku di warung @ kedai makan sup juara. alah, sup juara yang kat Pantai Dalam.

4. Air Sirap Selasih

pic credit to www.wahdi.blogspot.com

aku tak tahu nape aku nak sgt air ni. siapa yg nak kawen sila buat sirap selasih.please..

5. Air Cincau (Lengkong)

pic credit to Google.com

air cincau a.k.a lengkong(kata org Perak). sedap bila minum time panas or pedas or masa kena maki ngan org. hati jadi sejuk je..

Yeah mission accomplished!...

4. Lagi yang disuruh si malaun tu ialah tag beberapa org untuk buat tugasan ini. So aku tag 3 sudey..

1. Fazil

2. Shukri

3. Peanut

P/S : Korang buat la, kalau tak anda adalah mmg sah budak malas a.k.a bukan anak jantan (utk peanut anak dara la).