Saturday, March 13, 2010

Dengan Kuasa Bulan, Akan Menghukummu!

:: pendidikan seni aku tak pernah dapat A ::

Situasi : Dalam hujan gerimis, blur serta rasa bersalah ~

"Ikut kau la kalau nak hukum aku. Aku rasa aku tak salah. Aku tak pernah pun beri harapan pada sesiapa. Aku sayang dia, kau hanya kawan dan tidak pernah lebih dari itu. Hukumlah, Hukumlah !! "


P/S: Aku sayang dia, yes hanya dia. Jangan pernah tuduh aku memberi kamu harapan! I'm not!!

TIPS : Jika kamu sayang seseorang sila beritahu cepat, kalau tak dia takkan pernah tau, bukan dia pakai bomoh pun nak tau hati kamu!

8 Comments:

Izwan Komari said...

its not easy to say i love u....
i tried it once...
n i still dun get her

Frodo Baggins said...

>>___<<

A.A wa bersimpati!
ngahahhahahha

its me said...

hek eleh ko tu senggal atan....

ye kalau cinta bg tau selumber kate weh aku rase mcm sayang kat ko ni....ko sayang kat aku tak???ha tu ayat aku ngan boy....

huh berani la boy cr madu aku if aku pg maktab tu...aku akan cabut bulu kote die ngan keadaan terseksa nanti...AWAS die...ko jgn nak mempropa kan statement aku tu...air die tu kot yer aku masuk maktab pun..akan jer aku sedut tetiap minggu....tu kalau masuk la pun..macam harapan tak jer...doakan aku gak wehhh..jgn asik nak nakutkan aku jer...

zan xray said...

Dia nak mencuba..
mencuba tak salah kot.
Yang penting dari ko, mesti tegas memberitahu keputusan dan tindakan kau juga mengiakan.
Bila dah faham dia akan berlalu.

I_Hate_Lolipop said...

atan : ckp je la kau suka budak tu..
aku berada disituasi lain, situasi sudah kepunyaan org dan mahu memberitahu sudah sayang org lain.

Frodo: bersimpati pada si mamat itu kah? aku rasa bersalah...*hurm

aireen: hahaha..ayat kau sgt 18sx. aku tak usik2 pun. ok aku doakan kau dapat jadi cikgu (tapi nanti aku takkan hantar anak aku bergurukan kau)

zan: aku dah tegas la ni. dah kasitau pun jawapan. dah ckp jujur, dia plak takleh terima. so??

'AQILAH said...

boleh percaya hanya satu ?

b said...

erm... huhu... dah lama x admire2 org
... so dah lupa perasaan 'terseksa' itu... hehe...

I_Hate_Lolipop said...

Aqilah : trust itu penting..kalau x sampai bila2 hubungan tu tak kemana.

girlmansion: admire org? saya tidak admire siapa2..saya hanya ada satu sahaja dalam hati ini *walawei ayat jiwang kan..