Friday, March 12, 2010

Kebaya Ketat leh?


:: VOLVO ini classic bukan::

Harga : 18k

Gaya : berpakaian baju kebaya nyonya (KETAT) sambil sanggul up setengah meter .

P/S: kalau la duit tetiba cukup 18k leh aku beli..hurmm...

17 Comments:

zan-xray said...

lawo lawo.. kalau aku ada duit ni aku sambar dah ni..
boleh buat 2 dalam 1.
1 untuk pakai, 2 untuk orang sewa utk foto ke mengarak orang pencen ke apa ke hehe

I_Hate_Lolipop said...

hahaha....motif nak mengarak org pencen? yg penting gaya kebaya kena ada ok...pergh

zan-xray said...

Gaya kebaya kena ada juga...
jangan lupa beg beso bagak sangkut di tangan hehe

Ms AiReEn MoHd said...

GILER NAK MAMPUS 18 K tuk kebaya...nada tak puas ati..bek aku pg main kote laki aku kat negara iklim sejuk lagik best....tak agak buh rege pakaian...nak make luv bukak gak baju...

ape motip aku melucah pagi jumaat ni..sebab sebab semalam khamis mlm jumaat aura tu maseh mariiii..sekian tuk lolipop

Melissa Mjb said...

wow. nice one! aku ade jgk simpan gambar kete2 classic mcm ni. paling aku suke pontiac che det kt opis aku ni. mcm ikan jerung rupe die. teringin gak aku nk seround dua. hehe

I_Hate_Lolipop said...

zan: aku pakai raga weh..hahaha oldskool habis.

ms aireen: yezza main kote mmg best tambah2 tempat sejuk..haha.tapi aku masih ingin memiliki kereta ini.(kote mahu juga)

Melissa:Pontiac pun cun..kau goda la skit mana tau ada rezki..wah

misztasya said...

bengong ko pondan.(kote mahu juga) ayat tak leh bla....

[z@ck] said...

wah..sungguh a go go..
i loikee..

wenkhadi said...

korang semua dewasa dan bebas berbicara tentang kote...damn :D hahaha

amende la ko beli kete lame ni...baik beli bas...boleh bawak pasukan bola

::FAIZ FARISH:: said...

Aku suke kete tu

matjang said...

kebaya ketat????kalau kebaya ketat yg ko guna mok nik/jaa pakai tetap longgar bg mereka...hahaha

penghuni60 said...

aku juga suka...
nice volvo...
salam perkenalan

I_Hate_Lolipop said...

miztasya: sorry for my words.i miss u laling..

zack: me too.. hihi

wenk: bas? kau ingat aku akan ada anak satu bas ke? (wah pandang masa depan kan?)

faiz: ye..tp kita x mampu beli (T_T)

matjang: kalau kau pakai jang? sure tertetas benang kan? haha.rindu ko beb..turun KL jom.

penghuni misteri: hye salam..

matjang said...

kalau aku pakai jgn kata lah...semua tahu benang tu jenis murah,,,thats why tertetas,,,hehe....insyaAllah nnt turun kL kita g ronda2 satu kL,,,haha

I_Hate_Lolipop said...

jang, baiklah. dan pastikan semua ada.baru leh gosip hangat~ jeng jeng

P/S: ok benang tu x berkualiti..haha

Paan said...

Tak minat ah.

I_Hate_Lolipop said...

kau minat apa? Skyline?