Monday, April 26, 2010

Punggung Depan Rezeki


Tempat :
Restoren (mcm ni ke eja dlm BM?) Haji Samuri (Damansara)
Masa : Dalam kul 9.30 tadi
Lokasi Tempat Duduk: Tepi dinding, bawah kipas, menghala ke arah TV

:: Masa ni dia dah nak blah, kalau x rapat lagi ke meja::

Aku tengah makan tetiba ada Minah Melayu ni duduk berdiri tepi meja makan kami, menghadap muka kawan aku dan aku secara amnya. Dah la halang TV, punggung dia menghadap rezeki plak tu, duk terpacak berdiri situ dalam 15 minit sbb dia tunggu nak cari meja kosong.

Dah la tak cun, kau agak2 la pompuan nak makan kat kedai melayu pakai mcm pergi tido!

P/S: Aku rasa pompuan itu sangat gampang. Org Cina kat restoren tu tengok je dia, Cina pakai lagi sopan okay skirt labuh. Walau apa pun mekasih kau buat aku diet malam ini.

16 Comments:

Shahrul Tanaka Safeai said...

rosak2 :P

Frodo Baggins said...

hahahaahhahahahha

"cantix sangat ker ...?"

keji tak stamnt wa? hahahah. ada gak jasa beliau. lu diet. hehehhe

fndrocka said...

mantap gak tu

dila john said...

laju jek si shahrul tu komen.
hehe.

dia lupa, patutnya dia pergi tido,
tapi terpergi makan pula.

I_Hate_Lolipop said...

sharuk: kau usha apa sebenarnya?

frodo: to be honest, dia x cun. mak aku cun lagi.

fndrocka: kau gatal~

dila john: kan?..dah naik katil nk tdo leh plak dtg mkn satey.shahrul tu mmg, laju je babe sexy2 dia suka la.

a.ni.s said...

hahaha..pompuan tu igt die sgt HOT kot! hahaha

POSH76 said...

potong stim....nasib baik cina kalu melayu dok pakai lagu tu lagi haru hehe

zan-xray said...

cun ke tak cun ke memang kurang sopan la kalau punggung ngadap benda kita nak makan kan Lolipop. Kalau jauh sikit tak mengapalah.
Tapi kalu "buah-buahan" yang yang mengadap benda nak makan tu entah la pulak .kot berselera kot nak makan.:p

wenkhadi said...

hahaha..sian kat ngko..

I_Hate_Lolipop said...

anis: dia panas..sbb tu mlm sejuk lepas hujan pun pakai mcm tu.

Posh: adei, baca betui2, dia MELAYU, yg usha dia CINA (CINA yg pakai skirt labuh)

zan: ala, kau tu asal pompuan ngadap kau je semua kau selera :P

wenk: kan? kasihan aku....huhu

peAnut said...

pompuan tu kalo tgk pungkoq aku msti die trus tarik lapik meja ttup punkoq dia..
stakat punkoq cmtu nk tunjuk kt org..
wt malu je..
huhh!

bspotgurl said...

Sabar jelah dengan perangai dorang ni

I_Hate_Lolipop said...

peanut: kau dah buat aku nk gelak kuat2..hahaha tutup dgn kain lapik meja?...wahahaha

bspotgurl: sbb sabar la kami leh tunggu 15minit sebelum minah ni dapat meja.

matjang said...

berani ko amik gmbr punggung dia

Ms AiReEn MoHd said...

wakkaka pungkokkkk berkerakkkkkkkkkkkkk gelissss

I_Hate_Lolipop said...

matjang: apa yg aku tak berani? lipas je kot aku takut..hihihi

aireen: hahaha.... sbb tu aku ilang selera mlm tu..