Thursday, May 13, 2010

30 Hari Aku Mencari


30 Hari Mencari Kerja

kalau tak lepas tu kena balik kampung dan membesarkan diri sendiri di hadapan tv 

P/S: Kepada Pakcik Makcik yang dah patut pencen tu..sila la cepat2 resign. Tolong la kasi saya peluang (+.+)....weh kalau ada job kosong sila inform aku ya ~

10 Comments:

Shahrul Tanaka Safeai said...

ape barang kerja?

Melissa Mjb said...

kerja ape weh?

I_Hate_Lolipop said...

sharuk: sbb nk beli brg ar aku nk kerja.

mell: any position yg seswai dgn budak urban studies.

Paan said...

Rumah gua ni lama dah takde bibik. Dalam 3 tahun dah rasanya.

zan-xray said...

ko ni mesti ada kat KK ni..

I_Hate_Lolipop said...

Paan: ok aku tak kisah, tapi aku nak basic salary RM2000.

zan: aku kat KL...sedang meminta-minta..(minta kerja)

bspotgurl said...

Send resume kesana sini, mesti akan dapat punya!!! All the best babe!

faiq said...

reti buat biskut?

fndrocka said...

ramai org dok mencari suri rumah skrg ni

ainul said...

beratus hari mencari kerja..gila susah nk cari keja gov!