Monday, June 7, 2010

Punggung Naik Sendiri


Punggung aku naik tanpa aku letak
"Baking Powder"..pfftt..~

::Aku tunjuk drumstick yg makin besar ni, nampak?::

Ye! Aku masih si Jobless, baru ni terpaksa tolak kerja kat Klang, giler jauh kan, and kerja tu taknak org kawin. Aku tak dapat tahan nafsu okay. Pastu kena travel sbb shipping company. Gile! Aku nak family and Bibi aku selalu.

My family is my top priority!!

Aku harap aku dapat la diterima untuk sambung study kat UiTM. Amin.

Sindrom Jobless :

1. Badan makin melebar
2. Punggung makin naik
3. Otak makin lembap
4. Web Jobstreet adalah syarat penting bukak lappy
5. Duit poket makin kurang
6. Makan bila tension
7. Nangis tetiba sbb bosan nak mampos duk umah ni
8. Meraih simpati dan perhatian kekasih 24hours
~haih~

P/S: Mengalami sindrom jobless yang teruk dan masalah mental. Kasihan Mr.S jadi mangsa emosi aku. Sorry sayang :(

10 Comments:

Shafinaz Arshad said...

perlukah aku re-blog entry
kau ini sbb aku juga mengalami
sindrom yg sama..
haihh -_-"

wenk said...

huhu,,
teringat keadaan aku 6 bulan lepas,jobseeker. Aku emo je tym xde keje...bukak fb..kekawan duk citer pasal tmpat keje...totally damn

I_Hate_Lolipop said...

peanut: perlu...demi berkongsi masalah...haha

wenk: aku juga mengalami yg sama...skang ni rasa mcm nak terjun kolam yg dipenuhi lelaki kacak..haih

Melissa Mjb said...

hehe, kire okay la tu ko bole menaikkan peha tanpa pkai baking powder. aku ni da telan berkampit2 baking powder pon kering jgk cam ni. cane nak kate tu? haha. relax la beb. rezeki ade kt mne2. insya Allah.

[z@ck] said...

wahahaha..
x pa weyh..doa2 la selalu dapat kerja..

bab punggung melebaq tu tak pa. hot siot!

I_Hate_Lolipop said...

Mell: ala...kau kawen nanti body kau buat naik...dah siap jadi kek lagi. body slim mcm kau..sungguh menawan.hiks

z@ck: insyaallah, i hope so. Hot? Hot apa kalau nk beli sluaq pun susah..haih~

fndrocka said...

sepatutnya kena tambah satu lagi sindrom iaitu blog sssentiasa ter-update 24 jam..tapi malangnya ia tidak berlaku kan kan

I_Hate_Lolipop said...

haha...aku takde apa nak di update melainkan gosip dan sesuatu yg aku perlu abadikan utk tontonan umum.

its me said...

wakakaka tu petanda baguss bebe...come join club akumeh..aku da kawin la tapi.....kekekekek weh ko tau tak aku tertekan sumpah tertekan delete kat komen ko to my blog: i like i like...ko taip balik beb..mwakssss mwakss acap kali aku kiss ko ni.....masam plak aku bau..ngeee peace..taip la balik...huhuhu aku ampun ni.tgn yg click ni td aku da cucuh api rokok da kasi padan muka die...kopaham tak ape aku taip ni...

I_Hate_Lolipop said...

erkk..aku tak faham aireen..sumpah. hahahaha..tangan kau mmg gatal doe~