Friday, January 27, 2012

Jiran Tetangga Saya Part 1


hoi..aku skrang dah keje di port klang dan hidup dlm kg yg kucar kacir. kerja ok, fun bila ada pekerja rasa aku exec yg cool dan semestinya hebat mengetahui gosip di office. hahahaha*riak

oklah. tp one thing yg aku x best perumahan aku dipenuhi makcik2 bermulut puaka dan wujud mamat hisap sana sini. aku tinggal sementara ni dan cuba sesuai diri. sila ikuti kisah hidup sy tanpa segan silu ya.

hari ini aku cuti dan tdo sahaja bila bangun aku dgr makcik misteri depan rumah ckp hal ini:

makcik jiran: bdk isap ni, kau org takde ayam lain ke nak! aku jaga elok2sial sekor2!!
aku dlm hati: adakah makcik ini mempunyai segerombolan pelacur dibawah kelolaannya? *hati cemas

p/s:oh..makcik depan ni sumpah misteri. satu hal yg aku tau, dekat dgn kg ni ada rumah mona fendi.*sigh

1 Comments:

j4l4k said...

Klang mmg black area...crime scene