Thursday, December 27, 2012

Membuahkan Duit

Salam, hi. Aku bukan buat MLM atau jual product tapis air. Tapi I'm about to be excited nak update account ASB tahun depan. Okay fine, ramai yang cakap riba riba...duit haram. Entahlah, aku rasa kalau haram dah lama mufti bising kan. Wallahualam. 

Tapi yang aku tau, since 3 months ago aku rasa masa untuk berubah kedepan. Aku start nak invest mcm2, so  bila berumuq sket leh la buat lari gi around the world. The first place pastilah honey madu kat Mekah :) hohohohoho...

Skang simpan duit byk2. Bukak account banyak2. Simpan..simpan...simpan. Tgk wayang pun alih2 masuk astro gak citer tu. baik tunggu astro je. Makan? Makan banyak2 penuh perut sat lagi meletup. So berjimat utk entertainment yg lain lebih baik.

Target masa kini: Nak kawen tanpa buat loan, dah start simpan 500 start October, yuhuuu~

P/S: Apa lagi investment yg baik punyer. Share weh~

0 Comments: